Directorul executiv al Rapid, despre procesul intentat de Andrei Păunescu: „Nu a existat nicio încercare de contact înainte”

Marian Mihail, directorul executiv al FC Rapid, a afirmat într-un comunicat publicat pe site-ul oficial al clubului că Andrei Păunescu, fiul poetului Adrian Păunescu, nu a contactat conducerea clubului înainte de a iniția o acțiune în instanță, conform www.digisport.ro.

„Suntem dezamăgiţi de această situaţie, mai ales că Andrei Păunescu este un om care a fost mereu luat în considerare la evenimentele clubului, la Centenar, la inaugurarea stadionului. A fost întotdeauna remunerat la valoarea cerută, iar acum ne dă în judecată şi ne cere o sumă exorbitantă, un milion de euro, pentru câteva căni, eşarfe şi perne”, a declarat Marian Mihail.

Reprezentantul clubului a criticat sever demersul juridic al lui Andrei Păunescu, considerând solicitarea ca fiind lipsită de realism. „Să ceri atâţia bani Rapidului pentru folosirea unor pasaje din imnul Rapidului, din propriul imn, este aberant, este ceva ce ar face doar o persoană total deconectată de realitate”, a adăugat acesta.

Mihail a precizat că lipsa unei discuții prealabile între cele două părți este un semnal al intențiilor din spatele acțiunii. „Dacă ne uităm şi la faptul că nu ne-a contactat niciodată să lămurim aceste lucruri, ordinea fiind întâi instanţă, apoi presă, ne dăm seama că motivaţia din spatele demersului este departe de a fi una onestă. Noi am pus numele Adrian Păunescu la intrarea în sala de conferinţe a stadionului, el l-a dus la intrarea în sala de judecată.”

Marian Mihail a subliniat că Rapid își va proteja resursele și imaginea împotriva unor astfel de acuzații: „Este păcat că s-a ajuns aici, dar investiţiile făcute în Rapid sunt făcute cu bani cinstiţi, impozitaţi, şi trebuie protejate. Nu putem permite ca ele să fie asociate cu astfel de acuzaţii, ne vom apăra folosind toate resursele disponibile.”

Andrei Păunescu solicită un milion de euro clubului FC Rapid pentru utilizarea unor pasaje din imnul Rapidului pe diverse materiale promoționale. De asemenea, acesta cere alte trei milioane de euro unor parteneri ai clubului și companiilor precum CFR și Metrorex.

Distribuie pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *