Clubul Rapid București, după un sezon sub așteptări, pregătește terenul pentru viitoarea stagiune prin anunțarea unui parteneriat strategic. Astfel, giuleștenii au dat startul unei colaborări cu brandul american de tradiție, Wilkinson Sword, cunoscut inițial pentru producția de săbii și arme, transmite Fanatik.
„Suntem încântați să anunțăm această colaborare deosebită cu Rapid București. Ca brand cu o tradiție îndelungată în oferirea de produse de calitate pentru îngrijirea personală, ne-am dorit să ne asociem cu un club de fotbal care împărtășește aceeași pasiune pentru excelență și dedicare”, a declarat Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager Central Europe.
Managerii clubului văd acest parteneriat ca un pas important în evoluția ambelor branduri și un semn clar al angajamentului lor față de excelență în orice domeniu. „FC Rapid 1923 continuă să fie un brand atractiv și mă bucur că un brand cu o istorie bogată precum Wilkinson a decis să se alăture rețelei de parteneri a clubului”, a menționat Daniel Craciug, manager departament sponsorizare în Giulești.
Parteneriatul implică expunerea mesajelor și produselor Wilkinson Sword în timpul meciurilor Rapidului, iar suporterii clubului vor primi mostre gratuite ale produselor pentru a le încerca acasă. Acest lucru vine ca o confirmare a viziunii clubului și a partenerilor săi de a oferi o experiență de calitate atât pe terenul de fotbal, cât și în afara lui.